با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید



در این ماه ، ما بر حداکثر استفاده از نقاط قوت اعضای خود ، از جمله موفقیت آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، تمرکز می کنیم. از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، از دیگران یاد بگیرید ، غذاهای خوشمزه بخورید و همیشه چشم خود را به خورشید نگه دارید.

هموس چیزی به شما می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین باشد. ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم ، اما هنوز مطمئن هستیم که حق با ماست. فوق العاده همه کاره ، همیشه خوشمزه ، و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی فردی باشد. آیا ما نیز اشاره کردیم که حمص برای بدن مفید است؟

در حقیقت ، هوموس ممکن است کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (با پروتئین)
  • کلسترول پایین (با تشکر از نخودهای مغذی!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری را فراهم می کند
  • کم خونی (نخود و تاهینی منابع عالی آهن هستند)
  • کاهش وزن
  • بیشتر!

من یک دستور العمل ساده برای روز ملی هاممرها ارسال کردم. برای کسانی که آن را از دست داده اند ، اینجا یک یادآوری دیگر است.

حموم سفارشی هیبت

جزء:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک ، زیره به میزان دلخواه

اسلاید هوموس 2

دستورالعمل:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه دار کنید تا سیر شود.

با میان وعده مورد علاقه خود (تعداد انگشتان) لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت انواع مواد مختلف را برای افزایش طعم هموس اضافه کنید. Jalapeños ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و/یا گوجه فرنگی تنها برخی از چیزهای دیگری هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

با توجه به این نکته که می توانید در طول زندگی خود فقط سه عدد بخورید ، پرسیدیم که چه میان وعده هایی باید بخورید. پس از بررسی دقیق تر مزایای آنها ، مطمئن نیستم که بتوانم سه مورد را انتخاب کنم. به نظر می رسد که ما باید قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه تنقلات خود را انتخاب کنیم.

ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که مهم نیست کدام میان وعده سالم را انتخاب می کنید ، هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال می کنیم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، سالم ماندن و تناسب اندام کمک کند.

  1. ماست و گرانول – حاوی فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک است
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. نان تست آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است و به کاهش قند خون کمک می کند.
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا دیگر میان وعده سالم مورد علاقه خود را از دست داده اید؟ با خیال راحت فریاد بزنید تا ببینیم چه چیزی را از دست می دهیم.

همکار می

karlacariaga

در این ماه روز مادر را جشن گرفتیم. بنابراین کاملاً منطقی است که برخی از مادران الهام بخش را معرفی کنید که همه آنها را در ورزشگاه و خارج از آن تجزیه می کنند. کارلا در اینستاگرامkarlacariaga #fitmom است که با کلمات حکیمانه مادرش به ما انگیزه می دهد که وقتی او کار سخت خود را نشان نمی دهد (شانه های بزرگ!) به ما انگیزه می دهد.

“تمرکز بر راه پله روبروی شما ، نه کل راه پله” تنها یکی از آرزوهای فراوانی است که #FitcoMom به ما ارزانی داشته است. این به ما می گوید که آیا ما یک هدف تناسب اندام دشوار داریم یا یک مشکل بزرگ زندگی ، می توانیم با برداشتن یک قدم در آن بر آن غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات فوق العاده او را بررسی کنید.

@15 در نقش بریانا

Breanna از @breannalaw15 در اینستاگرام این ماه توجه ما را به خود جلب کرد ، زیرا او از رها کردن کلمه “F” Fail نمی ترسد. برخی از محتواهای انگیزشی از افرادی ناشی می شوند که شکست می خورند و به کار خود ادامه می دهند. سگ مادر برنا “هر چیزی ممکن است.” و وقتی او این کار را به طور کامل انجام نمی دهد ، می گوید: “ترک کردن خوب نیست.”

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفتیم. هر سفر تناسب اندام دارای نقاط ضعف خود است ، اما این چیزی است که ما هنگام سفر انجام می دهیم ، نحوه رسیدن به اهداف ما را تعیین می کند. برانا سقوط خود را به یک قاطع عزم تبدیل می کند که او را ادامه می دهد. من می خواهم نان تست به این جانباز بدهم که ما را قوی کرده و همیشه جلو می رود.

@breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و پیروزی ها ، تمرینات و توله سگ های زیبا او را ببینید.

@ajax fit

آیا به دنبال یک مدار کوچک هستید که متناسب با سطح تناسب اندام شما باشد؟ ajxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمرینات آموخته شده را در طول سالها کنار هم قرار می دهد و آن را با جهان به اشتراک می گذارد تا دیگران بتوانند تناسب اندام خود را حفظ کنند. مهم نیست متخصص باشید یا تازه کار را شروع کنید. آنتونی با ایجاد یک تمرین HIIT پویا با گام هایی برای سفرهای مختلف تناسب اندام ، کار شگفت انگیزی انجام داد.

ajaxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب های نبرد را می شکند در حالی که کار را برای بقیه ما آسان می کند.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم به برزخ جنبش برویم. قطعنامه های امسال طاقت فرسا هستند و ما نمی پرسیم آیا همه اینها ارزشش را دارد یا خیر. این است! پایین آمدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردم ، تسلیم شدن درست نیست. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را تشویق می کند که به کار خود ادامه دهید در حالی که همه چیز مثل همیشه عالی نیست. ما به هر 10 دلیلی که ارسال کردیم نمی پردازیم ، اما می خواستیم کمی از علم را در مورد علت موثر بودن برخی از انگیزه های شما قرار دهیم.

2. برای حفظ شادی کلی

وقتی ورزش می کنید ، مغز شما بسیاری از مواد شیمیایی را از طریق بدن شما دفع می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که نشان داده شده است همه آنها به افزایش حس خوب شما کمک می کند! به طور خلاصه ، اگر احساس ناراحتی می کنید و نیاز به انگیزه دارید ، بدانید که ورزش می تواند به شما کمک کند احساس خوبی داشته باشید و مثبت بمانید. ناگفته نماند اعتماد به نفس.

6. کاهش استرس

ما اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها به معنای واقعی کلمه مواد شیمیایی ضد استرس را ترشح می کند ، بلکه ورزش نیز می تواند شما را در زمانی که مزایای سلامتی بیشتری برای قلب و بدن شما به طور کلی دارد ، احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

تنها چیزی که می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و موارد دیگر. شیوه زندگی سالم شامل همه جنبه های معیشتی از جمله خانواده ، دوستان و اجتماع می شود. این بسیار سرگرم کننده است که فکر کنید ورزش برای خودتان تأثیر مفیدی بر سایر چیزهای اطراف شما نیز خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) سفر آمادگی جسمانی خود جاه طلبی ها و اهداف خود را دارد. تو چی هستی با اطلاع رسانی در رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #FitnessConnection ، می توانید به عنوان یک عضو ارجاع تبدیل شوید.

خورشید در حال آمدن است

ما به سرعت در حال افزایش در تابستان و اواسط سال هستیم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی شما را تحریک می کند و چه چیزی باعث می شود که هموار کار کنید. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات استراحت یا افتادن اشکالی ندارد ، اما ترک آن بد است. ما به شما بسیار اعتماد داریم ، بنابراین هر زمان که احساس کردید به کمک احتیاج دارید. به ما سر بزنید و ما به شما کمک می کنیم زمان را زیر نور خورشید به عقب برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید