اهداف سلامتی یا کاهش وزن خود را به واقعیت تبدیل کنید

شما قبلاً چیزهای زیادی را می دانید که متخصصان بهداشت به شما می گویند، اما به دلایلی این رفتارها هنوز بخشی از برنامه روزانه شما نیستند. برخی از اینها ناشی از الگوهای فکری منظم است. به جای اینکه به همه چیزهایی که نیاز دارید فکر کنید اضافه کردن برای بهتر کردن زندگی خود، روی تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید اجتناب کردن. اینها چیزهایی هستند که به خوبی آشنا هستند و برای دستیابی به آن نیاز به تفکر کمی دارند. در اصل، آنها تنظیمات پیش فرضی هستند که مغز تنظیم کرده است.

بدون تلاش متمركز، ذهن آنچه را كه هميشه به دست آورده است، درخواست خواهد كرد. این امر به ویژه در مواقع استرس یا تغییر صادق است. منحرف کردن توجه به طور منظم انرژی زیادی می خواهد. اگر در حال حاضر بیش از حد بارگذاری شده اید، به نظر می رسد یک کار دیگر انجام شود. به جای اینکه این رفتارهای سالم را راهی مثبت برای بهبود زندگی خود بدانید، تبدیل به یک کار طاقت فرسا می شوند. این البته محصول تفکر شماست.

برای ایجاد یک تغییر واقعی در سبک زندگی، تفکر شما اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید. شما با نگاه کردن به اهداف خود، آنچه می خواهید به دست آورید، شروع می کنید. هر بار که به چیزهایی که نمی خواهید فکر می کنید، مجبورید لایه افکار شما به آنچه می خواهید برمی گردد

این امر مستلزم زمان و تمرین است، اما طبیعی تر خواهد بود. شما یک الگوی استاندارد جدید برای تفکر خود ایجاد می کنید. شما الگوی پیش فرض قدیمی را یک شبه دریافت نکردید و یک شبه هم الگوی جدید ایجاد نخواهید کرد. این نمونه گیری مجدد نیازمند تلاش است، اما نتایج ارزش آن را دارد.

برای نشان دادن این نکته، بیایید از کسی که سعی در کاهش وزن دارد استفاده کنیم. بیشتر اوقات، آنها شروع به فکر کردن به غذا می کنند، عمدتاً به غذاهایی که دیگر نمی خورند. این رشته فکری ساده ذهن را روی غذا متمرکز می کند.

آنچه فکر می کنید عمیقاً در ضمیر ناخودآگاه ریشه دارد. چون ذهن شما منفی را ثبت نمی کند، فقط موضوع را در ذهن شما نگه می دارد. با تمرکز بر آنچه واقعاً می خواهید، به عنوان مثال. به عنوان مثال، خوردن میوه و سبزیجات بیشتر یا 20 دقیقه فعالیت ذهن شما را به سمت مکمل های سالم سوق می دهد.

با استفاده از این روش، آن دسته از رفتارهای خود خرابکارانه را کاهش می دهید که افراد را در فرآیندهای قدیمی و آشنا ریشه دوانده است. این ابزار می تواند بهترین سلاحی باشد که برای رسیدن به اهداف خود باید بجنگید. اکثر مردم بدون هیچ وسیله ای وارد جنگ می شوند.

آنها فقط امیدوارند که با انجام این کار، یک عادت جدید سالم تر را ایجاد کنند. که به ندرت کار می کند. تا زمانی که آماده تغییر طرز تفکر خود در مورد رفتار نباشید، در عادات گذشته خود باقی خواهید ماند.

در این نوع بازسازی، تمرکز خود را به سمت چیزی که می‌خواهید سالم‌تر باشید تغییر می‌دهید و از چیزی که نمی‌خواهید، یعنی وزن، دور می‌شوید. همانطور که شروع به کاهش وزن نمی کنید، بلکه برای دستیابی به مزایای سلامتی قابل توجه، این اهداف کوچک می توانند سبک زندگی شما را شکل دهند.

با تمرکز بر اهداف جدید خود، خود را به سمت پیشرفت سوق می دهید. شما شروع به نظارت بر ضربان قلب، اندازه گیری دورهای خود و ثبت وزنه ای که بلند کرده اید می کنید. اساسا، شما روی ورزش کردن بدن خود تمرکز می کنید، نه اینکه آن را تخلیه کنید.

این بدان معنا نیست که شما در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک ورزشکار در سطح جهانی هستید، بلکه به این معنی است که شما نقش فعالی در بهبود سلامت عملکردی خود دارید. کارهایی مانند بالا رفتن از پله ها بدون سرگیجه، احساس انرژی در پایان روز، یا احساس درد نکردن وقتی هر روز صبح از رختخواب بیرون می آیید.

آموزش بدن برای سلامت بخشی ضروری از هر برنامه سبک زندگی است. سالم بودن فقط برای کاهش وزن کار است. انجام آنها برای حفظ و بهبود سلامتی یک تمرین است.

این نوع تغییر کل دیدگاه شما را تغییر خواهد داد. این باعث می شود به جای یافتن بهانه برای اینکه چرا نمی توانید به دنبال راه هایی برای رسیدن به رفتارهای سالم خود باشید.

وقتی می‌خواهیم کاری را انجام دهیم، وقتمان را می‌گیریم و وقتی نمی‌خواهیم، ​​بهانه می‌آوریم. این حقیقتی است که چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​بنابراین منطقی است که مسیر زندگی سالم‌تر یادگیری خواستن و لذت بردن از رفتارهاست. این فرآیند الگوبرداری مجدد سلامتی واقعی است. مقاله بعدی به تفصیل چگونگی شکل دادن موفقیت آمیز الگوهای فکری قدیمی خود را که تلاش شما را خراب می کنند، توضیح می دهد.

رژیم لاغری سریع