افزایش مرگ و میر ناشی از کووید باعث ترس رانندگان اتوبوس های مدرسه می شود


GRIFFIN ، Ga. – ناتالیا دی آنجلو بلافاصله پس از شروع مدرسه در ماه اوت بیمار شد.

او در حال رانندگی با اتوبوس مدرسه برای دانش آموزان آموزش و پرورش در سیستم مدرسه شهرستان گریفین-اسپلدینگ در 40 مایلی جنوب آتلانتا بود و به بیماری کووید -19 مبتلا شد.

یکی از سه فرزندش ، جولیان رودریگز-آنجلو ، گفت مادرش که واکسینه نشده بود ، سابقه مشکلات سلامتی ، از جمله بیماری و سرطان گریوز را داشت.

رودریگز-آنجلو گفت مادرش “کاملاً مطمئن” بود که از وظایف شغلی خود به بیماری کووید مبتلا شده است. وی افزود که دستیار آنجلو در همان اتوبوس نیز به این بیماری مبتلا بود و مادرش گفت برخی از بچه ها در اتوبوس از ماسک استفاده نمی کنند ، حتی اگر اجباری باشد.

این ویروس به تمام خانواده او از جمله همسرش ، امریکو رودریگز ، که 20 سال پیش از اروگوئه به ایالات متحده آمده بود ، سرایت کرده است. اما بیماری دی آنجلو بدتر شد و او در اواسط آگوست در بیمارستان گریفین بستری شد. در 28 آگوست او درگذشت. او 43 ساله بود.

D’Angelo یکی از حداقل 12 کارگر اتوبوس مدرسه در گرجستان – از جمله سه نفر در منطقه Griffin -Spalding – است که از ابتدای سال تحصیلی بر اثر بیماری کووید فوت کرده اند. اخبار و یک خبر توییتری به نام “کارکنان مدرسه به دلیل کووید از بین رفتندنشان دهید که رانندگان اتوبوس های مدرسه در حداقل 10 ایالت از ماه آگوست بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این مرگ و میرها در مورد اینکه آیا رانندگان اتوبوس های مدرسه در معرض خطر بیشتر ابتلا به کووید هستند ، تردید ایجاد می کند. اما کارشناسان پزشکی اختلاف نظر دارند. تعیین میزان آلودگی یک کارگر اتوبوس به خصوص در خانه ، در محیط اجتماع یا در محل کار ، اگر غیرممکن نباشد ، بسیار دشوار است.

اتوبوس ها باید نسبتاً ایمن باشند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها باید از ماسک در حمل و نقل عمومی استفاده کنند ، از جمله کلیه اتوبوس های مدرسه ، دولتی یا خصوصی ، و صرف نظر از اینکه آیا مدارس به ماسک نیاز دارند یا خیر.

رونا وبر ، مدیر اجرایی انجمن ملی مدیران دولتی خدمات حمل و نقل دانش آموزان گفت: “هیچ کاربردی در این مورد وجود ندارد.” “پلیس سوار اتوبوس مدرسه نمی شود” تا مطمئن شود که دانش آموزان از ماسک استفاده می کنند.

به گفته اتحادیه انجمن آموزش ملی ، مانند کارکنان مدرسه به طور کلی ، آمار مربوط به تعداد مرگ و میر ناشی از کووید نادر است ، بدون سوابق دولت مرکزی. با این حال ، انجمن آموزش فلوریدا ، هفت کارگر اتوبوس را در میان بیش از 70 کارمند مدرسه در ایالت که از ماه ژوئیه جان خود را از دست داده اند ، ذکر می کند. حساب کارکنان مدرسه از دست رفته برای بیماری کووید می گوید که بیش از 185 راننده اتوبوس بر اثر بیماری در طول همه گیری جان باختند.

تخمین زده می شود که 500000 اتوبوس مدرسه در سراسر کشور در هر روز تردد کنند. بسیاری از رانندگان از مشاغل قبلی بازنشسته شده اند ، بنابراین سن و شرایط سلامتی می تواند در مرگ و میر دخیل باشد. وبر گفت: “هر زندگی یک ضایعه ناگوار است.”

شیائویان سانگ ، رئیس کنترل عفونت در بیمارستان ملی کودکان در واشنگتن ، گفت رانندگان در معرض خطر بیشتری از ابتلا به بیماری کووید از دانش آموزان قرار ندارند زیرا آنها فقط وقتی بچه ها از اتوبوس سوار و پیاده می شوند کودکان را برای یک یا دو ثانیه از نزدیک می بینند.

به گفته وی ، انتقال ویروس به طور معمول چند دقیقه طول می کشد و می افزاید رانندگان هنگام رانندگی با پشت به دانش آموزان روبرو می شوند ، که این نیز خطر را کاهش می دهد. وی گفت رانندگی با پنجره های باز عامل دیگری است که می تواند انتقال ویروس را محدود کند.

Ma Ye Shen ، دانشیار کالج بهداشت عمومی دانشگاه جورجیا ، معتقد است رانندگان در معرض خطر بیشتری هستند.

شن ، نویسنده اصلی مطالعه پزشکی داخلی JAMA در مورد انتقال اتوبوس در چین ، خاطرنشان کرد که وسایل نقلیه فضاهای بسته ای هستند که تهویه آنها ضعیف است و محیطی پر خطر برای انتقال کووید ایجاد می کند.

اگر کودکان و راننده همه از ماسک استفاده کنند ، خطر انتقال هوایی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در مطالعه چینی ها ، هیچ کس از ماسک استفاده نکرد و میزان انتقال ویروس بالا بود. شن افزود: “کودکان اغلب از قانون ماسک کاملاً پیروی نمی کنند.”

او گفت که خطرات می تواند در مناطق مدرسه ای که دستور پوشش ندارند ، افزایش یابد.

منطقه مدرسه ای Bulloch County در جنوب شرقی جورجیا مجوز استفاده از ماسک در کلاس درس یا اتوبوس را ندارد. در اوایل سپتامبر ، نورما ژان کارتر ، راننده اتوبوس منطقه بلوچ ، 55 ساله ، بر اثر کووید جان باخت.

CDC علاوه بر استفاده از ماسک ، توصیه می کند که رانندگان و مانیتورها پنجره های اتوبوس را باز کنند تا گردش هوا افزایش یابد. به گفته آژانس ، سطوح اتوبوس ها باید بعد از هر بار استفاده از وسیله نقلیه تمیز و ضد عفونی شوند.

حتی زمانی که اقدامات احتیاطی انجام می شود ، ترس از بیماری کووید کمبود سراسری رانندگان اتوبوس های مدرسه را تشدید کرده است.

مایکل کوردیلو ، رئیس شعبه محلی اتحادیه ترانزیت تلفیقی در شهر نیویورک ، که نماینده بیش از 8000 کارگر اتوبوس مدرسه است ، گفت رانندگان بیشتری در سال 2021 بازنشسته شده اند نسبت به سالهای گذشته.

حتی زمانی که اقدامات احتیاطی انجام می شود ، ترس از بیماری کووید کمبود سراسری رانندگان اتوبوس های مدرسه را تشدید کرده است. این اتوبوس در امتداد بزرگراهی در گریفین ، جورجیا پارک شده بود. (اندی میلر / KHN)

مقامات در چندین ایالت برای یافتن راه حل برای کاستی ها تلاش می کنند و برخی از فرمانداران خود می خواهند نیروهای گارد ملی را برای کمک اعزام کنند. مدرسه ای در ویلمینگتون ، دلاور به والدین دانش آموزان خود برای رانندگی اتوبوس پول می دهد. برخی از رانندگان معمولی مجبور به کار شیفت های اضافی هستند.

جیمی مایکل ، رئیس انجمن پرسنل پشتیبانی شهرستان لی ، اتحادیه جنوب غربی فلوریدا که نماینده رانندگان اتوبوس و دیگر کارکنان مدرسه است ، می گوید: “رانندگان ما از مرگ می ترسند.”

او گفت که راننده اتوبوس مدرسه شهرستان در اواسط ماه اوت بر اثر کووید جان باخت. مشخص نیست این زن کجا آلوده شده است. او گفت که پنج راننده در 7 سپتامبر حرکت کردند و منطقه مدرسه در استان حدود 100 راننده از آنچه نیاز دارد کم است.

در این منطقه رانندگان از ماسک استفاده می کنند و سعی می کنند اطمینان حاصل کنند که حداقل برخی از پنجره ها در اتوبوس بدون توجه به آب و هوا باز می مانند.

مایکل می گوید: “این زمان ترسناکی برای هرکسی است که با دانش آموزان کار می کند.”

رانندگان در این منطقه بسته به سابقه کار بین 16 تا 23 دلار در ساعت دستمزد می گیرند و از 31000 دلار تا تقریبا 45000 دلار در سال متغیر است.

مایکل می گوید رانندگان دوست دارند صندلی های خود را پشت سر بگذارند تا فاصله فیزیکی وجود داشته باشد ، اما این امر همیشه به دلیل تقاضای مسابقه امکان پذیر نیست ، به ویژه هنگامی که رانندگان کم هستند.

پس از مرگ D’Angelo ، راننده دیگر اتوبوس و مانیتور اتوبوس بر اثر کووید ، محله Griffin-Spalding موقتاً به آموزش از راه دور برای دانش آموزان روی آورد. آدام پو ، سخنگوی سیستم مدارس شهرستان گریفین-اسپلدینگ ، گفت که بسیاری دیگر از زمان شروع مدرسه در 4 آگوست آلوده شده اند. منطقه مدرسه در ابتدای سال تحصیلی یک ماسک مورد نیاز را اضافه کرد.

وی گفت: “هیچ کس پاسخ دقیقی در مورد اینکه چرا کارگران اتوبوس ولسوالی اینقدر ضربه خورده اند ندارد.” پوگ افزود: بسیاری از اتوبوس ها با پنجره های باز رانندگی می کنند و وسایل نقلیه بین مسیرها ضدعفونی می شوند.

جولیان رودریگز-دانجلو گفت مادرش “راننده اتوبوس بودن را دوست داشت و هرگز در کار کوتاهی نکرد. او سالها رانندگی کرد ».

او گفت که او دانش آموزان را سرزنش نمی کند اما از سیاست های منطقه عصبانی است. وی گفت که نوع دلتا ، گونه غالب بیماری کووید ، “دیوانه وار در حال گسترش است.” وی افزود که فکر نمی کند دانش آموزان باید در میان موج در مدرسه حضور داشته باشند.

نرخ واکسیناسیون در شهرستان اسپلدینگ برای همه ساکنان ، 37 ، بسیار کمتر از میزان 46 state ایالت است. هر دو نرخ زیر میانگین ملی است.

این داستان توسط KHN (Kaiser Health News) ، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیقی در زمینه مسائل بهداشتی تولید می کند ، تولید شده است. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی ، KHN یکی از سه برنامه اصلی عملیاتی KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیر انتفاعی با استعداد است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را در اختیار ملت قرار می دهد.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک پیشنهاد برای یک داستان



دیدگاهتان را بنویسید