بدیهی است که افزایش چشمگیر تعداد گوشیهای هوشمند، مصرفکنندگان متصل، خدمات مبتنی بر مکان و درگاههای پرداخت امن، به رونق استفاده از خدمات منجر شده است. این نحوه تعامل ما با برند زیبایی را تغییر داده است.
اگر تا به حال خواستهاید که یک آرایشگر شخصی به خانه شما بیاید تا شما را با یک اسپا، آرایش، مو و دیگر خدمات سالن ارتقا دهد، دیگر لازم نیست منتظر بمانید! خدمات زیبایی و تناسب اندام بر اساس تقاضا با گسترش شرکت های زیبایی امتیاز کسب می کند.
موج گرمای پذیرش مدل بهرهبرداری در سراسر مرزها گسترش یافته است تا تأثیری انقلابی در این دنیای دیجیتالی در حال رشد داشته باشد. مزایای کلیدی که این برنامه درخواستی را در بازارهای پررقابت پیشتاز می کند چیست؟ بیایید آن را قیف کنیم.
پسوند سایت – اکنون کسبوکارهای زیبایی میتوانند به راحتی دامنه جغرافیایی خود را با فهرست کردن خود در برنامههای زیبایی درخواستی که به صورت محلی در شهرشان اجرا میشوند، افزایش دهند و آگاهی از برند، تعامل مشتری و بازگشت سرمایه را افزایش دهند. جدای از آن، شرکت های زیبایی به فروش خدمات خود در این تار عنکبوت آنلاین محدود نمی شوند. اگر آنها صاحب یک سالن زیبایی با سابقه با محصولات متنوع در قفسه های خود هستند، از برنامه به عنوان ابزاری برای “بازدید از فروشگاه” استفاده کنید، مشتریان خود را در مورد خدمات اضافی خود مطلع کنید و پیوند “تماس با من” را درج کنید. ارائه آدرس ایمیل و شماره تلفن نیز می تواند نقش داشته باشد.
اطلاعیه ها – بدیهی است که اگر مشتریان خود را مجبور کنید هر چند وقت یکبار برنامه شما را باز کنند، می توانید شانس خود را برای حفظ مشتری به حداکثر برسانید. اعلانهای فشاری یکی از این راهها برای همسویی مجدد مشتریان با برند شما هستند و این برنامههای زیبایی درخواستی در جلب توجه آنها معجزه میکنند. ظاهر شدن کدهای تبلیغاتی، پیشنهادات و تخفیفها، مشتریان را فریب میدهد و آنها را ترغیب میکند تا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، برنامه را باز کنند.
راحتی ساده – مقرون به صرفه بودن و راحتی، دو مورد اجتناب ناپذیر کلیدی هستند که همیشه شما را به استخدام یک سرویس زیبایی که خدمات زیبایی مو، ناخن و زیبایی پنج ستاره را با قیمت های مقرون به صرفه در خانه شما ارائه می دهد، وادار می کند.
افزایش بهره وری و رشد کسب و کار – این برنامه ها به شما کمک خوبی برای پشتیبانی از مدیریت مشتری و کسب و کار و گسترش به بازارها و مناطق مختلف می کنند.
در سال گذشته، تعداد انگشت شماری از شرکت های جدید وارد بازار درخواستی شده اند که هر کدام پیچش منحصر به فرد خود را دارند. Uber On-Demand Beauty آرایشگران و آرایشگران را روی اسکوتر یا اتومبیل می فرستد تا به مشتریان در خانه یا محل کار، کوتاه کردن مو، و حتی درمان های گران قیمت اسپا مو، خدمات آرایش، و سایر درمان های سلامتی را ارائه دهند. مانند سالن های فیزیکی، موفقیت این خدمات به کیفیت افراد حرفه ای بستگی دارد. برای این منظور، هر مکان باید استانداردهای استخدام خود را ارتقا دهد، که می تواند شامل هر ترکیبی از بررسی مرجع، آزمایش مو و آرایش، و آموزش داخلی باشد.
مخاطبین واضح این سایت ها عروس ها هستند (به این فکر کنید: دوش گرفتن، قرار ملاقات ها، مهمانی های مجردی، شام های تمرین)، زنان شاغل، و کسانی که برنامه های اجتماعی شلوغ دارند. این پیشنهادات برای مادرانی که در خانه می مانند نیز محبوب است.