استفاده از بستر بانکداری دیجیتال یکی از فعالیت های مهم بانک ایران زمین است


به گزارش ایلنا، نشست استانداران و معاونان استان های اصفهان، کوما، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران ارشد این بانک در استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاونان طرح، برنامه و فناوری اطلاعات، روسای شعب استان ها و بانک های دیجیتال، رئیس اداره پرداخت کارت و شبکه و مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا برگزار شد، در خصوص فعالیت ها بحث و تبادل نظر شد. از شعبات این منطقه منطقه در بخش های مختلف توضیح و بازنگری شد.

فرهاد اینالویی، معاون فناوری اطلاعات بانک زمین ایران به تشریح جامع رویکرد بانکداری در 4 دوره گذشته پرداخت.

اینالویی افزود: شرکت های وب که بانک ایران زمین در آنها مشارکت دارد، یک نئوبانک به نام فردا بانک راه اندازی کرده اند. بانک فردا با ارائه خدمات بانکداری اینترنتی تلاش می کند تا تجربه ای خوشایند ایجاد کند و فرآیندهای بانکی خود را بازطراحی کند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز مالی و پرداخت خود به بهترین خدمات ممکن آنلاین دسترسی داشته باشند.

مهران باوند سوادکوهی معاون برنامه ریزی و برنامه ریز بانک ایران زمین پس از پایان جلسه، موفقیت این شرکت اقتصادی را در گرو حرکت منظم در بازار و برنامه ریزی دقیق عنوان کرد.

سوادکوهی تمرکز بر تنوع خدمات مالی از جمله صدور LC داخلی، ضمانت نامه و سایر خدمات نوین بانکداری دیجیتال را از مهمترین وظایف سال 1401 عنوان کرد و گفت: تحلیل اطلاعات، شناسایی و رفع آسیب پذیری ها همراه با برنامه ریزی و تلاش. . تداوم در زندگی روزمره رمز موفقیت است و بقای مجموعه اقتصادی به سودآوری متقابل و ایجاد ارزش بستگی دارد.

محمد حسینی کنارویی رئیس شعبه استانی بانک زمین با استقبال از تلاش همکاران برای دستیابی به 152 درصد اهداف سال گذشته، بر لزوم شناخت صحیح و کامل بازار برای همکاری با شرکت های پویا و فعال تاکید کرد.

حسینی کنارویی مهمترین عامل در جذب منابع را تلاش مستمر همکاران و همچنین برنامه ریزی و بازاریابی دقیق عنوان کرد و گفت: با توجه به هزینه های تجدید شعب، افزایش بهره وری و جذب منابع از محورهای کلیدی رشد و ارتقاء است. ” یک بانک وجود دارد.

در این نشست وحید علیزاده رئیس اداره کل شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری استانداردسازی 11 شعبه در سال 1400 را گامی موثر در جهت ایجاد فضایی مطلوب برای ارائه خدمات متنوع و متنوع به مشتریان عنوان کرد و گفت: در سال 1400، استانداردسازی 11 شعبه این واحدها گامی موثر در جهت ایجاد فضایی مطلوب برای ارائه خدمات متنوع و متنوع به مشتریان بود. بر این اساس منطقه اصفهان با نیروهای جدید و خلاق خود تمام تلاش خود را برای ارتقاء و جذب مشتریان به کار بسته است تا بهترین خدمات را که شایسته آنهاست ارائه دهد.

شایان ذکر است در حاشیه این سفر از شعب اصفهان، کوما و چهارمحال و بختیاری بازدید و همچنین دیدار دیگری در اصفهان با مدیران ارشد فناوری اطلاعات و شرکت سابین تجارت آریا با همکاران منتخب انجام شد. شهرستان