ارتقای کیفیت خدمات آموزشی در مناطق مرزی


ارتقای کیفیت خدمات آموزشی در مناطق مرزی

رئیس سازمان مشارکت مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی از ارتقای کیفیت خدمات آموزشی در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته با مشارکت نهادهای انقلابی و مذهبی خبر داد.


به گزارش ایلنا، احمد محمودزاده در نشست مشترک روسای ادارات و کارشناسان مسئول شوراهای آموزش و پرورش گفت: بر اساس برنامه چهارساله، با همکاری و مشارکت دینی و انقلابی برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش تلاش خواهیم کرد. مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته». سازیم.


محمودزاده در یادواره شهادت شهید مصطفی چمران گفت: زندگی پر از فراز و نشیب است و همه تلاش، شهید چمران صاحب اشتر در جنوب لبنان این حقیقت را بیان می کند که مکتب امام علی (ع) در ارزشها عشق به مردم، فداکاری و فداکاری است که می تواند باعث شکوفایی ابعاد الهی انسان و کسب مقام والای رضای الهی شود.


وی هدف از برگزاری این همایش را هم اندیشی، هم اندیشی، هم افزایی و همگرایی بین دستگاه های مختلف ستادی و استانی در زمینه سیاست گذاری، اجرا و نظارت برای ارتقای کیفیت فعالیت های توسعه یافته عنوان کرد و تاکید کرد: در این راستا. ، برنامه برنامه های میان مدت و بلندمدت بر اساس حقایق و فرصت ها است.


معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تأثیرات مطلوب برنامه ریزی در دستیابی به اهداف آموزشی از جمله تربیت نیروی کار، افزود: ارتقا و گسترش مشارکت ها را به عنوان یک مولفه کلیدی در ظرفیت ارتقای کمی و کیفی برنامه ریزی کرده ایم. مدرسه به عنوان نقطه عطف و هدف هر برنامه تحول.


وی با بیان اینکه نیروی کار با کیفیت عامل توسعه و هدف توسعه است، افزود: بالاترین رکن در سند تحول بنیادین که عامل خودسازی، جامعه پذیری و تهذیب است معلم و مقام معظم رهبری است. رهبری و اجرای امام حمینی.


محمودزاده با اشاره به اینکه تحقق و اجرای سند تحول بنیادین از الزامات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از دستگاه های آموزش و پرورش و همه دستگاه های اجرایی است، خاطرنشان کرد: این امر محیطی برای آموزش و پرورش در سطح نظام جمهوری اسلامی و تربیت است. دانش‌آموزان با هویت، شجاعت، منطقی و وفاداری به ارزش‌های دینی و ملی مهم‌ترین هدفی است که در این سند مطرح و خلاصه می‌شود. همچنین می توان گفت آموزش و پرورش ما بر اساس خط مشی ابلاغی مقام معظم رهبری در تراز انقلاب اسلامی و سطح زندگی طیبه و بدون شک در این راستا گام برداشته است. گام دوم انقلاب. و سند تحول دولت مردمی و برنامه های ابلاغی وزیر آموزش و پرورش. همه دستگاه ها و نهادها به ویژه نهادهای انقلابی و مذهبی باید در امر آموزش سهیم باشند.


رئیس سازمان مدارس و کانون های مردم نهاد و توسعه مشارکت جامعه خاطرنشان کرد: قانون شوراهای آموزش و پرورش بستر اصلی مشارکت هدفمند و هم افزایی در نظام آموزش و پرورش با مسئولان ارشد و مذهبی در سطح استان و شهرستان است.


وی با بیان برخی از توانمندی های مادی و ذهنی قانون شوراهای آموزش و پرورش خطاب به روسای ادارات مشارکت استان ها و کارشناسان شوراهای آموزش و پرورش گفت: اداره شوروی و سازمان مدارس و عامه مردم مسئول مفاد این قانون هستند. . مراکز دولتی


معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نگاه موسسان به مدارس غیردولتی باید مانند «کارآفرینان آموزشی» باشد، خاطرنشان کرد: حضور این «کارآفرینان آموزشی» در عرصه آموزش، جلوه عینی توسعه مشارکت است. توانا با وجود حسن خاص و باورهای بی‌نظیر، نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند علاوه بر کمک به دولت و آسودگی خاطر مجریان کشور، موجب ارتقای حضور مردم شود و به فرموده رهبر انقلاب، کار را به عهده دولت بگذارد. مردم. توسعه آموزش راه را برای تأثیر عملی سند تحول هموار می کند. بسیاری از این مدارس.


محمودزاده افزود: برای توسعه مشارکت ها و ارتقای حکمرانی آموزشی در نظر داریم حضوری انقلابی، مذهبی و مردمی برای ارتقای کیفیت آموزش و توسعه عدالت آموزشی در مدارس مرزی، حاشیه ای و توسعه نیافته ایجاد کنیم. ما با این نهادها و معاونت های تخصصی یک برنامه عملیاتی 4 ساله تدوین کرده ایم و از ظرفیت مناطق آزاد و همچنین اصلاح و بازنگری قوانین موجود مانند اداره حسابرسی دولتی جمهوری لتونی استفاده شده است. آن را تسریع کنید شوراهای آموزش و پرورش و مروری بر نحوه عملکرد هیئت امناء و مدارس مرتبط.



انتهای پیام/