آیا پروتئین در دوران بارداری بی خطر است؟


پروتئین در دوران بارداری بی خطر است

این که آیا شما یک مادر جدید هستید یا احساس می کنید که تمام این مشکلات بارداری را حل کرده اید ، یک چیز تقریباً همیشه صادق است. شما می خواهید سالم ترین انتخاب ممکن را برای فرزند خود انجام دهید.

احتمالاً به همین دلیل است که ما سوالات زیادی در مورد اینکه آیا استفاده از پودر پروتئین LSF در دوران بارداری و شیردهی بی خطر است یا خیر ، دریافت کرده ایم.

اول با دکترت صحبت کن.

من می خواستم تمام پروتئین هایی که می توانند برای حمایت از بارداری سالم و کمک به شیردهی انجام دهند را برجسته کنم ، اما بدن ما همه متفاوت است. و بارداری شما نیز برای شما منحصر به فرد است.

قبل از شروع رژیم پر پروتئین یا افزودن پودر پروتئین به هر وعده غذایی با پزشک خود مشورت کنید. پروتئین ما ارگانیک ، بدون گلوتن ، بدون لبنیات ، بدون سویا و وگان است. با این حال ، اگر نگران این هستید که آیا پروتئین در دوران بارداری بی خطر است یا خیر ، پزشک شما می تواند به شما در انتخاب ایمن و سالم برای شما و خودتان کمک کند. نوزاد در حال رشد

پروتئین و بارداری ، پروتئین بی خطر برای شیردهی ، پروتئین برای زنان ، پروتئین بی خطر برای بارداری

“من شیرم را تمام کردم و نمی دانستم چه خبر است. من به سرعت مصرف پروتئین خود را افزایش دادم و توانستم در یک هفته مقدار سالم شیر تولید کنم! ” الی

آیا پروتئین در دوران بارداری بی خطر است؟

متخصصان بهداشت می گویند در دوران بارداری باید پروتئین بیشتری بخورید. به طور کلی پزشکان توصیه می کنند که زنان حداقل 50-60 گرم پروتئین در روز مصرف کنند ، اما با ایجاد زندگی درون خود این مقدار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. پروتئین ها نقش مهمی در رشد کودک شما ایفا می کنند و به رشد بافت های بدن کودک (از جمله مغز) کمک می کنند. آنها پروتئین را به عنوان دلیل اصلی سازنده بدن ما می نامند.

از آنجا که این ماده مغذی ضروری در دوران بارداری بسیار مهم است ، متخصصان توصیه می کنند در دوران بارداری از رژیم غذایی خود بیشتر استفاده کنید. کلینیک مایو می گوید زنان باردار باید 71 گرم پروتئین را در روز هدف قرار دهند ، در حالی که انجمن بارداری آمریکا توصیه می کند که سطح بالاتری از پروتئین را در 75-100 گرم هدف قرار دهید.

و این توصیه های پروتئینی لزوماً برای زنانی که از نظر جسمی فعال هستند نیز مناسب نیست. پروتئین ها نه تنها در دوران بارداری بی خطر هستند ، بلکه در صورت فعال ماندن از اهمیت بیشتری برخوردارند.

به بیان ساده ، پروتئین را در اولویت بارداری قرار دهید. با توجه به کمترین میزان پروتئین توصیه شده برای زنان غیر باردار ، زنان باردار باید مصرف پروتئین خود را به طور جدی دو برابر کنند.

فواید پروتئین در دوران شیردهی

بعد از زایمان مصرف پروتئین خود را کاهش ندهید. در حقیقت ، پروتئین در دوران شیردهی از اهمیت یکسانی برخوردار است (اگر تصمیم بگیرید و می توانید این کار را انجام دهید) زیرا چندین نقش مهم را ایفا می کند.

اول ، پروتئین به بدن کمک می کند تا شیر مادر به اندازه کافی تولید کند. بله ، بسیار مهم است.

گذشته از این ، خوردن پروتئین کافی ، آن را به کودک شما منتقل می کند. و در حالی که آنها در دوران نوزادی به سرعت رشد می کنند و رشد می کنند ، پروتئین آنچه را که برای انجام کارهای سخت نیاز دارند به بدن کوچک آنها ارائه می دهد.

به همین دلیل است که متخصصان بهداشت روزانه 25 گرم پروتئین اضافی را برای زنان شیرده توصیه می کنند.

پروتئین ها و پروتئین های بی خطر برای بارداری ، شیردهی ، پروتئین برای زنان ، پروتئین های بی خطر برای بارداری

“من همچنین متوجه شدم که وقتی پروتئین مصرفی خود را افزایش دادم ، نوزاد خیلی سریعتر وزن کم کرد!” – الی

منبع خوب پروتئین

همانطور که نوزاد شما به تنهایی تغذیه می کند ، اطمینان از اینکه او آنچه را که سزاوار آن است می خورد ، کمی دشوارتر می شود. ممکن است یک دستخوش غذاخور در دستان خود داشته باشید.

با این حال ، در دوران بارداری و شیردهی ، می توانید تغذیه سالم ، متعادل و مغذی را برای کودک خود بسیار آسان کنید. آنچه می خورید به کودک شما منتقل می شود و با رشد او باعث موفقیت می شود. در حقیقت ، اگر زمانی در زندگی شما وجود داشته باشد که واقعاً نیاز به رعایت رژیم غذایی سالم داشته باشید که حاوی بسیاری از نیازهای بدن در حال رشد شما ، از جمله پروتئین است ، اکنون چنین است.

اما حتی اگر می خواهید غذای مناسب کودک خود را بخورید ، ممکن است کار دشواری باشد ، به خصوص اگر مجبور باشید پروتئین اضافی بیش از حد بسته بندی کنید. خبر خوب؟ خوردن پروتئین اضافی به این معنی نیست که باید یک تن سینه مرغ بخورید. گزینه های پروتئین جامد زیادی وجود دارد که برای مادران جدید بی خطر است ، از جمله:

  • لوبیا
  • آجیل و کره آجیل
  • تخم مرغ
  • ماهی کم جیوه
  • گوشت بدون چربی
  • توفو

گفت ، گزینه هایی وجود دارد.

با این حال ، ما همچنین می دانیم که در دوران بارداری ممکن است همیشه احساس غذا خوردن نداشته باشید. در حقیقت ، گاهی اوقات غذا خوردن می تواند واقعاً وحشتناک به نظر برسد. همچنین وقت گذاشتن برای یک وعده غذایی کامل را بسیار دشوارتر می کند. اسموتی ، شیک و غذاهای سریع مغذی مفید است.

پروتئین و بارداری ، پروتئین بی خطر برای شیردهی ، پروتئین برای زنان ، پروتئین بی خطر برای بارداری

پودر پروتئین در مواقعی که خوردن آن سخت است

بیش از نیمی از زنان باید در دوران بارداری حالت تهوع صبحگاهی را تجربه کنند. و اگر این کافی نباشد ، برخی از زنان هنوز باید در دوران شیردهی با حالت تهوع مقابله کنند. ذهن و قلب می خواهند برای سلامتی نوزاد به درستی غذا بخورند ، اما بدن مانع این کار می شود.

به همین دلیل به پودر پروتئین نیاز دارید. وقتی خوردن یک وعده غذایی (یا میان وعده) دلهره آور به نظر می رسد ، یک نوشیدنی سریع پودر پروتئینی می تواند به رژیم غذایی شما کمک کند و مصرف پروتئین شما را حفظ کند.

با مخلوط کردن پودر پروتئین با آب و یخ ، می توانید پروتئین بدن خود را به روشی بسیار ساده تأمین کنید. در صورت تمایل ، می توانید اسموتی ضد تهوع را با پودر پروتئین تهیه کنید. در اینجا برخی از ترکیباتی که می توانند به مبارزه با حالت تهوع کمک کنند ، آورده شده است:

  • خیار
  • زنجبیل (برای دوزهای پایین برای بارداری بی خطر است)
  • نعناع
  • توت فرنگی
  • مرکبات

اگر از تهوع صبحگاهی یا حالت تهوع شیردهی رنج نمی برید ، پودر پروتئین نیز می تواند مفید باشد.

اگر گیاهخوار یا گیاهخوار هستید ، می تواند به شما در حفظ پروتئین کافی در عین حفظ ترجیحات رژیم غذایی کمک کند. به خصوص عشق ما پروتئین گیاهی تناسب اندام! این محصول ارگانیک ، گیاهی ، بدون GMO ، بدون گلوتن ، بدون لبنیات ، بدون سویا است و با اسموتی ، جو دوسر ، محصولات پخته شده یا هر چیزی که دوست دارید بسیار عالی است!

و اگر فقط خسته شده اید – زندگی خود را افزایش دهید و فوراً نامادری باشید جامد – پودرهای پروتئینی راهی سریع و آسان را برای مادران و نوزادان برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود فراهم می کنند.

پروتئین ، بارداری و شیردهی

چه باردار باشید و چه در دوران شیردهی ، یک بشقاب پر است. با این حال ، رژیم غذایی مناسب یکی از بهترین راه ها برای حمایت از رشد نوزاد است. همچنین برای حفظ سطح انرژی ، داشتن خواب با کیفیت (در صورت امکان!) و تعادل هورمون ها کلیدی است. و در دوران بارداری و شیردهی ، این بدان معناست که پروتئین بیشتری نسبت به قبل از زایمان مصرف می کنید.

بدانید این سفر شماست! چیزهای مختلف را امتحان کنید تا مورد مناسب خود را بیابید. تمیز بمانید و روی خوردن حداقل 70 گرم پروتئین در روز تمرکز کنید.

اینو داری ، مامان!



دیدگاهتان را بنویسید