آموزش و پرورش ایران باید از الگوی آموزش ترکیبی پیروی کند


آموزش و پرورش ایران باید از الگوی آموزش ترکیبی پیروی کند

دبیر ستاد مدیریت آموزش و پرورش در آموزش فناوری با اشاره به برگزاری سی امین نشست اردوی مدیریت آموزش در آموزش فناوری گفت: بر اساس مصوبات این جلسه، الگوی آموزش ایرانی باید از الگوی یادگیری ترکیبی پیروی کند. امکان استفاده از روش های آموزش پیش از کرونری وجود ندارد.” عودت.


به گزارش ایلنا، نماینده مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دبیر پایگاه مدیریت آموزش در آموزش فناورانه در این نشست با طرح موضوع الگوی آموزش تلفیقی گفت: الگوی آموزش تلفیقی یکی از بهترین هاست. مسائل مهم روش های آموزش پیش از کرونری. بر این اساس، در چارچوب دوره آموزشی یکی از شرکت کنندگان در اردو گزارشی ارائه کرد تا دوره های آموزشی مربوطه را برای تمامی همکاران گردآوری کند تا زمینه تغییر و ارتقای کیفیت تدریس معلمان و دانش آموزان در آینده تحصیلی فراهم شود. سال .

حمیدزاده گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که قرار است به آن توجه شود، موضوع اتصال زیرساخت های فناورانه و مدارس به شبکه ملی اطلاعات در سطح مدارس است که در سومین جلسه و پس از کسب اطلاعات از تفاهم نامه این وزارتخانه که در سال 1396 برگزار می شود، مطرح شد. حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش، مدارس، دانش آموزان و معلمان می توانند در سال جاری از ارتباطات شبکه ای استفاده بهینه کنند.

دبيرخانه وزارت امور خارجه گفت: توسعه توليد داخلي با حمايت بخش خصوصي در زمينه تبلت و سيم كارت دانش آموزي به عنوان يك اكوسيستم آموزشي و توليد و صفحه نمايش بزرگ در كلاس هاي درس به عنوان جايگزين تخته وايت برد است. تحصیلات. پایگاه مدیریت در آموزش فناورانه.و هوشمند نیز در دستور کار اردو قرار دارد که در جلسات بعدی اردو با جدیت بیشتری به آن خواهیم پرداخت.

شایان ذکر است؛ در این نشست نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و معاونت علمی ریاست جمهوری گزارشی از جلسات و تحولات فناوری در حوزه آموزش ارائه کردند.


انتهای پست/